Δημιουργήθηκε μια καινοτόμα αίθουσα που βοήθησε: 1) στην αναγωγή της ευρύτερης θεωρίας της ψυχοκινητικής αγωγής στην πράξη (σύμφωνα με τα προγράμματα Φυσικής Αγωγής Δημοτικού Σχολείου), 2) στην δημιουργία σύνθετων παιδαγωγικών κατασκευών, ψυχοκινητικών οργάνων και ένα κατάλογο κινητικών παιχνιδιών, ως ερεθίσματα και ιδέες, που μπορούν να δοκιμαστούν και να τροποποιηθούν, 3) στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αναφορικά με την αίσθηση στον χώρο-χρόνο, τον οπτικοακουστικό συγχρονισμό–συντονισμό, την ισορροπία στατική-δυναμική, την πλευρική κίνηση, την φαντασία-δημιουργικότητα.